星期二, 1月 23, 2007

兩套戲

我呢排都真係睇左幾多戲。

上星期四睇左血鑽,星期六睇左"The Fur"。

先講血鑽。我一直對conflict stones嘅認識都唔深,不過睇完亦唔見得令我嘅認識深左;基本上血鑽只可以話係一套同時具娛樂性同文宣訊息嘅電影。

所以呢,血鑽好唔好睇好視乎你嘅1. 心情,同2. 你對非洲局勢嘅認識。
如果心情好,咁佢就係一套雅俗共賞,既有意思又不致於過份說教嘅好戲 (當然稱不上係經典),冇悶場,亦有非洲美麗嘅風光......
但係如果心情唔好,進入左「批判少年」mode 的話,咁佢就係一套虛偽、膚淺、以exotic 為娛樂而戲中角色又過分天真......

如果一直對非洲冇乜認識,咁呢套戲亦係一個唔錯嘅介紹,套戲入面提到好多關於非洲嘅議題:狄卡比奧係羅得尼亞人,服役於32 Battalion,南非民主化後當僱傭兵;獅子山(塞拉里昂) 嘅民族自決內戰,童兵.....等等。 但係,一個對非洲有少少認識嘅人對呢種荷理活化嘅非洲又會冇乜好感,會覺得佢冇脫離到對非洲嘅stereotyping,只會加深左一般人對非洲係一個野蠻 (uncivilised) 社會嘅偏見,戲入面嘅非洲人仲要係靠白人打救添。

...........................................
至於"The Fur",我簡單嘅講法就係......唔值得睇。要將一個人嘅心路歷程以形象化嘅方式黎表現唔係一件容易嘅事,佢以近乎戀物嘅方式黎表現我亦唔反感,不過套戲我認為係不必要地長,而且其中Nicole Kidman 首次行上樓梯嘅一個連鏡,完全感覺到係拍緊戲 - 唔係話Nicole Kidman 假,而係會令你感覺到自己企係攝影機後面睇住佢一步一步行上樓梯,然後話"Cut! Good take." 咁。

沒有留言: