星期五, 3月 09, 2007

原來已經好耐冇update 過呢個blog,不過尋日見到居然有人comment,覺得都應該post 下野。

不過,先為咁耐唔update 搵下藉口先。

嗱,一來近來比較忙啦;咁二來,又冇乜野好寫喎。

你話:點會冇野好寫呀?就算你平日生活幾沉悶都好,呢排寫政論都大把野寫啦;先有財政預算案、又有特首辯論、又有兩會,點會冇野寫?

我又真係覺得冇乜喎。兩會我又唔識 (物權法問題好似幾重要,不過唔識),財政預算案同特首辯論,其實冇乜新意者。財政預算案就大家都估到係咁架啦 (係估唔到有咁多盈餘啫),佢減稅亦唔多關我事;特首辯論呢,我當日只係睇左頭半個鐘 (之後去左睇《英女皇》,真係充滿象徵意義),兩者表現點,已有公論啦。至於梁家傑講嘅野有冇內容,我覺得其實而家香港有管治經驗嘅人得......well,兩個啫,其他人都係要邊做邊學架啦,問題係條learning curve 有幾steep 嘅啫。

話時話,同《英女皇》入面嘅貝理雅相比,香港嘅政治人物係演講嘅時候就係差左一份passion,一份真係相信自己講緊嘅野嘅信心。我相信呢個唔係寫手或者講者嘅問題,而係係香港,信念唔係政治中好重要嘅野,而除左個別時候嘅民主黨同公民黨以外,亦冇邊個政黨嘗試過推銷佢地嘅信念。

......

最近有一本新出嘅雜誌Monocle,我睇到經濟日報 (定唔知星島) 介紹之後買黎睇,又真係唔錯。本野有時事、商業、設計、消費,大大本,月刊90幾蚊一本,都抵睇。主事者話想做到好似《明鏡》咁,德文嘅《明鏡》我唔識睇,英文個網就成日睇,同Monocle 比,選材方面都幾似,Monocle 會多D 《Wallpaper*》嘅感覺,話哂都係同一個人攪。睇美國雜誌睇到悶嘅,可以考慮下。唔知幾時先會有本中文雜誌可以做到呢個水平呢?

沒有留言: