星期四, 3月 29, 2007

好大喜功



Hip Kazakhstan


政府公開四個添馬艦新總部既設計比市民參觀。可以係http://www.tamar.gov.hk/chi/proposal.htm 睇到。

我又唔係建築師亦冇乜美感,但係好鐘意睇《Wallpaper*》之類既雜誌黎扮有品味;所以呢,四個方案我都覺得麻麻。方案A就夠似地標,不過亦都好似北京央視大樓,有少少抄既感覺;方案D 雖然係Daniel Libeskind 設計,但係我覺得都幾cheesy 下,冇左好似Jewish Museum 果種有力既感覺。至於方案C 都唔錯,不過實在有少少商場既感覺;而方案B係我覺得最差既,特色欠奉。

其實政府出錢起總部,我覺得好應該好大喜功一下,出大錢攪一個國際設計比賽,吸引一眾Pritzker Prize 得主黎設計下,有左設計先叫人打價去起,反正又唔係比唔起 (立法會議員可能會唔批,大不了咪開多十個委員會同建制派交易) 。我呢D貪慕虛榮既人,就當然想香港有D名建築師設計既公共建築,好似Zaha Hadid、Herzog & de Meuron、安藤忠雄果D。喂,人地哈薩克都有個由 Norman Foster 設計既 Palace of Peace and Reconciliation Khan Shatyry Entertainment Centre 啦,雖然香港都有機場、匯豐同中銀,但係特首話我地係倫敦紐約級數架喎。

咁如果覺得咁太過長他人志氣,祟洋媚外的話,咪一於攪個比賽,只比香港建築師做囉。一陣做出黎真係正,咁就可能造就一個本土新星,都好呀。






沒有留言: